În acest articol explicăm regimul fiscal aplicabil punctelor de loialitate acordate de diferite firme clienților lor, ca parte a diverselor inițiative de marketing pentru loializarea clienților și creșterea propriilor vânzări.

Vom clarifica regimul fiscal aplicabil pentru clienții persoane fizice care primesc puncte de loialitate și care beneficiază de diferite produse în schimbul punctelor de loialitate acumulate, ca parte a unor astfel de campanii de vânzare, și dacă există sau nu obligații de declarare fiscală pentru persoanele care le primesc sau orice obligații de reținere la sursă pentru societatea sau agențiile de marketing care organizează campaniile și care acordă astfel de puncte.

Atât retailerii români cât și firmele din sectorul produselor de larg consum organizează diverse campanii de marketing pentru creșterea vânzărilor, iar ca parte a acestor campanii le oferă clienților puncte de loialitate sau de fidelitate. Punctele de loialitate pot fi utilizate de obicei de către clienți pentru a obține diferite reduceri sau pentru a achiziționa gratuit alte produse, de obicei din altă gamă. În general, scopul acestor campanii poate fi descris după cum urmează:

  • creează mai multă vizibilitate pentru propriile produse sau servicii prin diferite canale, cum ar fi mass-media scrisă sau digitală;
  • facilitează o legătură mai strânsă între clienții ocazionali și companie;
  • recompensează clienții înscriși într-un program de loialitate pentru loialitatea lor continuă față de brand-ul firmei.
Author

Tax & Legal consultant since 2005.

Write A Comment