Home » Expat resources for Romania » Detașarea unui salariat în străinătate – pașii de urmat

Detașarea unui salariat în străinătate – pașii de urmat

Sunteți pentru prima dată pus în situația în care trebuie să rezolvați detașarea unui salariat în străinătate? Fiind o situație cu totul nouă, nu știți de unde să o apucați? Vă simțiți fără ajutor iar informațiile cu privire la acest subiect sunt prea puține sau poate neclarificatoare?

Nu-i nimic, fiind o situație cu care nu v-ați mai întâlnit, e normal să fie așa. Și chiar și atunci când credeți că ați făcut tot ce trebuie, mai pot rămâne aspecte nerezolvate. Așa că, asigurați-vă mai întâi că le îndepliniți pe cele mai importante, care, rămase nerezolvate, pot avea repercusiuni grave asupra angajatorului sau angajatului.

În acest articol vom structura clar și la obiect pașii importanți ce trebuie urmați pentru detașarea unui salariat în străinătate. Mai exact, vom defini și vom clarifica documentele pe care trebuie să le întocmească un angajator pentru documentarea corectă a detașării. În plus, vom descrie condițiile cetrebuie respectate, cât și procedurile sau notificările necesare a fi îndeplinite cu autoritățile române. 

Definiția detașării

Mai întâi să pornim de la o scurtă definiție a detașării, așa cum reiese din legislația în vigoare:

Florin Stoicescu

Consultant fiscal și juridic


Resurse similare:

2 comentarii la „Detașarea unui salariat în străinătate – pașii de urmat”

  1. Un articol foarte util, multumim! Urmaresc postarile pe site-ul vostru, sunt foarte utile si instructive. Multe
    persoane cauta astfel de indrumare de calitate. Tineti-o tot asa!

    Răspunde

Lasă un comentariu