Marketing și SEO

Cum să scrii articole de blog atractive și optimizate pentru Google

Pinterest LinkedIn Tumblr

Toată lumea postează conținut online în zilele noastre, însă scrierea de articole de blog atractive care să impresioneze cu adevărat cititorii necesită abilități specifice. Ca să reușești să atragi interesul cititorilor pentru conținutul site-ului tău este nevoie să investești energie și timp în mod constant în conținutul tău și în structurarea acestuia.

Atunci când internauții găsesc suficient de interesant și de plăcut un articol de pe site-ul tău, cu siguranță vor dori să-l împărtășească cu alții, iar acest lucru va genera o creștere consistentă în clasarea site-ului în căutările pe Google. Prin urmare, dacă dorești ca site-ul tău să apară primul în căutări, un lucru important pe care-l poți face este să-ți rafinezi constant abilitățile de scriere. Și poți începe cu sfaturile noastre despre cum să scrii articole de blog atractive și optimizate pentru Google.

Înainte de-a începe lectura, trebuie să știi că utilizarea excesivă a cuvintelor-cheie în corpul unui articol poate împiedica în mod grav lizibilitatea textului și poate genera chiar o penalizare din partea Google pentru abuz, ceea ce cu siguranță nu vă doriți. Mai exact, dacă doriți să scrieți un articol de blog pe tema “Cum să prepari un bulz ciobănesc cu brânză”, utilizarea excesivă a cuvântului-cheie “bulz ciobănesc” poate fi un semnal pentru Google că s-ar putea să abuzezi de cuvintul-cheie în textul articolului, iar acest lucru îți poate afecta negativ clasarea în rezultatele căutărilor pe Google.

Înainte de a scrie articolul, efectuează un research de cuvinte-cheie

Înainte de a începe să scrii articolul, îți recomandăm să faci un research minim de cuvinte-cheie. Poți realiza foarte ușor un astfel de research cu ajutorul instrumentului special din Google Ads. Acesta este Planificatorul de Cuvinte Cheie. Prin urmare, dacă îți dorești să domini rezultatele căutărilor cu articolul tău intitulat ” Cum să prepari un bulz ciobănesc cu brânză”, este important să verifici exact ce cuvinte utilizează publicul tău țintă cel mai frecvent, și în ce ordine, atunci când caută informații în Google pe acest topic. Îți recomandăm să faci o listă scurtă cu aceste fraze de căutare, iar apoi să alegi cuvintele cheie cele mai relevante pe care ar trebui să le utilizezi în textul tău.

Odată ce ai finalizat analiza cuvintelor cheie și ai o listă mnimă de fraze utilizabile în text, este timpul să începi redactarea articolului.

Digital marketing specialist

Write A Comment