Ai pornit într-o călătorie nouă de lansare a unui startup, afacerea la care ai visat de-atâta timp? Este o realizare minunată să îți poți lansa propriul startup, mai ales pe o piață atât de competitivă precum cea în care trăim în ziua de azi, nu-i așa? Ai visat măreț, ai muncit din greu la ideile și la strategia ta și, în cele din urmă, ai reușit să te lansezi… Cu toate acestea, mai ai încă multe de făcut, dacă dorești cu adevărat ca potențialii clienți să te contacteze.

Știai că obiectivul comun de marketing al majorității startup-urilor este de a ajunge la clienți potențiali la cel mai mic cost posibil și în cel mai scurt timp? Nu numai că acest obiectiv este important ca indicator al afacerii în sine, dar este, de asemenea, crucial dacă startup-ul tău dorește să demonstreze că afacerea are potențialul de a supraviețui și de a se extinde.

Digital marketing-ul este un instrument eficient, poate contribui puternic la prezența afacerii tale online și îi poate afecta pozitiv profitul. Tot ceea ce faci pentru a-ți construi existența în spațiul digital contează pentru prezența ta pe piață în general. Dar dacă nu o faci cu strategia potrivită în minte, te poți pierde cu ușurință într-o listă nesfârșită de lucruri utile de bifat, iar și iar. Acest tip de abordare nu poate duce decât la frustrare și confuzie în timp. Am văzut acest lucru în practică de multe ori.

De aceea, am decis să descriem în acest articol câteva sfaturi în digital marketing pe care le-am învățat din practică și care s-au dovedit utile. Sunt sfaturi în digital marketing care vor conta cu adevărat pe termen lung.

Le-am învățat din greu pe pielea noastră și le-am văzut generând rezultate cu adevărat fantastice. Le numim „principii de bază” în digital marketing și iată-le:

Alte resurse:
Toate resursele din categoria: Afaceri și Economie

Write A Comment